Monday, February 4, 2008

I'm just a teenage dirtbag, baby

Haha. Ma faceti sa rad. Dar totusi ma abtin, doar pentru ca asa v-am invatat. In schimb, ma amuza groaznic felul in care va face placere sa va mancati intre voi, sa va roadeti din interior. Doar pentru ca ma prefac a fi indiferenta, ca sa nu va stau in niciun fel in cale, nu inseamna ca nu va observ si ca nu sunt coplesita de mirare cand va vad. Nu e treaba mea sa critic, nici macar nu imi face vreo placere, desi as avea extraordinar de multe de spus. N-o fac, pentru ca realizez ca nu pot avea nicio pretentie de la rasa umana, si chiar daca cuvintele mele sunt intemeiate de fiecare data cand deschid gura, nimeni nu are picatura aia de rabdare ca sa asculte si sa reflecteze, sa se contrazica, poate, pe sine...
Aveti atat de multe idei preconcepute, nu sunteti deschisi deloc in fata schimbarii, si nu va place niciodata sa apreciati ceva nou, nici macar ceva frumos. Spuneti ca frumos e ceea ce va place voua, implicit sa va masturbati, ca frecarea e la moda, sa fumati si apoi sa va laudati cu stadiul in care e adus creierul vostru mic si anchilozat.
Si, ceea ce e cel mai "cul" in toata povestea asta e ca poti da atat de usor vina pe hormoni. Doar lumea te compatimeste, stie prin ce perioada grea treci, mai ales cu cosul ala din frunte. Ma rog, exista, intr-adevar, fond de ten.
Adica, nu ca as avea eu vreo problema, doar ca imi pare rau pentru ceilalti. Si imi pare rau pentru ca nimeni nu o sa stea sa gandesca nici macar la ceea ce am scris eu aici, toti o sa fie prea ocupati sa dea vreun mass de genul "Laura a luat-o razna, uite ce scrie, care e problema ei de vaca?". Si nimeni nu o sa se gandeasca ca am scris ceea ce am scris pentru ca vreau sa fie mai bine decat e, toti veti considera ca incerc sa ies in evidenta, ceea ce e diametral opus cu intentiile mele.
Pe de alta parte, nu sunt si eu decat la fel ca voi. Adica, cum altfel sa fiu, doar traiesc printre voi, va ascult zilnic barfele si injuraturile, si sunt frapata de tot pupincurismul ala continuu gen "te iubesc, proasto!" care mi se pare lipsit de orice pic de gust. Aaa, da, am uitat ca pentru voi lipsit de gust e sa ai sentimente, iar sa zici "te iubesc" sincer e absolut patetic. Da' ce conteaza? Hai sa mai bagam o vodka.

No comments: