Wednesday, December 12, 2007

Despre Mony


N-o sa uit niciodata zilele astea... N-o sa uit niciodata zilele acelea... N-o sa uit niciodata ziua aceea!

Ma simt tare fericita. Iar cand sunt fericita, iertati-ma, dar nu pot sa scriu!

***
soarece dungat: nu stiu de ce..
soarece dungat: si te iubesc
mony: si eu
mony: nush...
mony: cred ca eu mam schimbat
mony: fata de tine...
mony: adica am incercat sa privesc mai departe de masca...
mony: chiar daca ma asteptam sa vad un chip slut, plin de impuritati si defecte am incercat totusi sa privesc...
mony: si eu vedeam, un chip frumos si radiant..
mony: iar altii chipul slut...
mony: am incercat sa te cred mai mult decat o papusa, un robot...
mony: am incercat sa te inteleg si sa te accept asa cum esti...
mony: si esti o fiinta minunata
mony: si nu ar tr sa plangi niciodata dupa cineva...
mony: defapt ei ar tr sa planga pt tn...
mony: pt ca pierd un inger fara aripi....
soarece dungat: monica
mony: un inger care ar putea sa ii protejeze mereu...
soarece dungat: mai pune stop
mony: si dau cu piciorul...
soarece dungat: ca am inceput sa plang...
mony: te iubesc
soarece dungat: si eu te iubesc
***

"Un om fara sentimente este un om de carton"

1 comment:

Miss Doodle Doo said...

Laura...te iubesc... Am multe sa-ti zic si nu mai apuc...Pt ca numi mai fac timp pt persoanele care conteaza cu adevarat...Scuze...Te iubesc