Sunday, October 14, 2007

Neutroni, protoni, electroni

Mi-as dori sa intalnesc un smiley face care sa se potriveasca cu fizionomia ta. Nu stiu de ce, poate ca imi amintesti de zece degete inghetate, cu pielea rosie, care se joaca unele intr-altele. As vrea sa cunosc o acadea care vorbeste, si imi tine ocazional prelegeri despre cele 7 probleme ale cavitatii bucale combatute de vreo pasta de dinti miraculoasa.
Daca as avea aripi, probabil ca le-as taia ca sa le ascund, pentru ca nu vreau sa mi le rupa ploaia. Hibridul vietii nu se potriveste cu mediocritatea mea... Egoismul imi interzice sa ma aseman ei.
Toxicitatea prafului cosmic imi inunda capilarele, din care curge siroind.
E o sarma ruginita rau de tot cea care leaga o petala de cealalta. Mi-as dori sa pot lega si eu doua cuvinte intre ele, dar probabil cu timpul... Cu timpul o sa ma obisnuiesc.
Hello! Sunt inca aici, asa de mica... Si inca visez, si imi amintesc din nou ca nu sunt inger. Mi-am pierdut doar cutia de medicamente. Fusta dantelata nu sta locului din cauza ventilatorului. Mi-e frig. Dar nu mai gasesc butonul de oprire, asa ca trebuie sa il las asa.
Tati! Tati! Uita-te! Ce frumoase zambete!
E polei pe drum. S-a format pentru ca nu s-au mai jucat de mult timp copii, si nu au mai umplut stradutele cu bucurie. Pisulache s-a indragostit, si nu mai bate campii.
Avertisment: Consumul excesiv de aberatii poate avea efect laxativ.
Noapte buna!

No comments: