Tuesday, October 16, 2007

Dedicatie.

Textul asta il scriu pentru tine. Am degetele inghetate, calorifele sunt stricate, dar totusi scriu, ca sa vezi cat de mult imi pasa. Da, e pentru tine, cel care iti ucizi un neuron citind asta, care iti irosesti aiurea un moment pentru a afla ceva ce probabil stiai deja.
Cuvintele astea iti sunt adresate, ar trebue sa iti spuna ceva, ceva mai mult decat ceea ce spun in realitate. Nu exista pur si simplu, exista pentru tine.
E pentru tine. Doar pentru tine, penutr fiecare "tu".
Pentru tine. :X:x:X Te iubesc. Si nu e nevoie de comentarii!
Pentru Vlad, pentru tine, pentru ca m-ai ascultat de fiecare data! :x
Pentru Claudiu, mi-e dor sa-mi spui "gasca"!
Pentru Adela, Artemi si Andreea, va iubesc!
Si pentru pisoiul meu :x (sa nu mai plangi niciodata, ca o sa plang si eu cu tine!)
Pentru Dexter. Traiasca 226! ;))
Pentru Sergiu, thank you for your sadistic way of being. (I love big butts)
Pentru Radu, merci pentru ca ma poti face sa rad mereu!
Pentru toti cei carora nu le sunt indiferenta, pentru toti cei care cred, pentru toti cei care au rupt cate o vorba de la ei si mi-au daruit-o , sa o pastrez cu grija.

Asta a fost pentru voi. Doar ca sa stiti.

1 comment:

Luiza said...

:P
:)
e frumoasa:):):)



p.s. haaa! si mie adica:P ca-ti citesc compunerea:))
glumesc:)