Sunday, September 30, 2007

Supa la plic

Mi-e frig atunci cand nu ma tii in brate, chiar daca afara temperatura e atomica. Ma ustura pielea in locul din care te rupi de fiecare data cand imi spui "Adio, ne vom revedea candva." Pixul deseneaza inimoare in caietul de geometrie... S-au evaporat demult triunghiurile isoscele.
Neuronii unei batraneti acre spunea ca in orice pivnita se gaseste ingropat cate un cadavru. Dar ce vrea sa insemne asta? O fi pivnita o bucata de Rai? Ideile mele au miros de inghetata de portocala fara conservanti.
De ce minte lumea? Eu de ce nu mint? Tu de ce nu minti? El de ce minte... dar ea? De ce miliardele de eu-uri nu reprezinta nimic pentru lume, in timp ce lumea reprezinta totul pentru fiecare firimitura de suflet?
Obrazu-i ud din cauza unei tevi sparte din perete. Un fluture nu zbura in colivia amintirii. Am slabit cu 43 de grame. O sa imi cer iertare de la tata, cu conditia sa ma auda...
Am primit o floarea-soarelui. Albastra. Scrie "multumesc" in dosul unei petale. Cu multa placere...
Si uite ca a iesit si soarele! Si imi intorc si eu capul dupa el, ca o floare.
Stiam ca ma iubesti!