Wednesday, January 9, 2008

Probabilitate


Fie X un interval deschis, limitat de extremitatile lui X. X inseamna frig. Frig este din noiembrie pana in februarie. In martie ninge. Exista 4 luni de frig si 4 luni de caldura, ceea ce inseamna ca raman 3 luni nedefinite. Septembrie este infinit, parcurile se umplu de amintiri din vremea calda.
Daca X este egal cu X maxim si X minim, rezulta ca intre A si C exista B. Prima litera eeste mereu rosie. A este rosu. B exista. De C nu sunt chiar atat de sigura, ar putea fi bej sau ar fi putut sa se vaporizeze in perioada aflata intre frig si caldura.
1 si cu 2 fac 4. In septembrie nu ninge pentru ca nu este martie, dar este infinit. Parcurile sunt si ele infinite, deoarece devin umblate in septembrie. Intr-o cutie mica incape un vis mare, iar intr-o cutie mare incap doua vise mici. Intr-o cutie si mai mare intra 4 din fiecare.
Daca X minim inmultit cu B da 2, atunci putem spune despre martie ca este bej si ca incap intr-o cutie mica, dar cum C este adevarat nu putem afla decat cauze de deces pricinuite de cele 4 luni de vreme rece.
Desi totul este relativ, daca din "tot" am scadea X ori X, am obtine cele doua exceptii fractionare ale relativitatii, pe care eu le-am luat si le-am incuiat intr-o casa de dimnesiuni obisnuite. Acum stau in fata acestei cased si incerc sa gasesc intrarea. Vad o usa si o fereastra. Usa este incuiata de cand am incuiat-o. Exceptiile se afla incuiate de cand le-am incuiat. Nu pot intra pentru ca nu imi mai amintesc daca am lasat cheia intre 1 si 2 sau intre 2 si 4. Am uitat cum arata camerele sau cum am aranjat lucrurile, pentru ca m-am incuiat afara, in frig.
Pentru ca X la a doua este egal cu X la infinitul relativ, frigul este caldura. Frigul fiind caldura, lunile nedefinite vor fi si ele tot frig, deoarece se rotunjesc.
1 si cu 2 fac 3.
Probabilitatea ca cineva sa creada este egala cu numarul de IQ supra un vis mare si doua vise mici...

4 comments:

Luiza said...

imi place la nebunie asta

Anonymous said...

Mama...m-ai pierdut 8-|
Da', oricum, frumos:))

:*

Kiki said...

mi se pare prea complicata ... nici macar nu am inteles mare lucru.. dar poate e ,,vina" mea :)

Adela said...

"viata e un teatru trist" poetic misto dar..nu adevarat:*